میں اپنے یوٹیوب چینل سے کیسے پیسہ کما سکتا ہوں؟

میں کس طرح یوٹیوب چینل شروع کرسکتا ہوں اور پیسہ کمانا شروع کر سکتا ہوں؟ اگر آپ یوٹیوب چینل شروع کرنا چاہتے ہیں اور پیسہ کمانا چاہتے ہیں تو پہلے آپ کو یوٹیوب پر نیا چینل بنانے کی ضرورت ہے ، یہ آسان ہے۔

کمپیوٹر پر یوٹیوب ڈاٹ کام میں سائن ان کریں۔
کسی بھی ایسی کارروائی کی کوشش کریں جس کے لئے چینل کی ضرورت ہو ، جیسے ویڈیو اپ لوڈ کرنا ، تبصرہ پوسٹ کرنا ، یا پلے لسٹ بنانا۔
اگر آپ کے پاس ابھی چینل نہیں ہے تو ، آپ کو چینل بنانے کا اشارہ نظر آئے گا۔
تفصیلات چیک کریں (اپنے گوگل اکاؤنٹ کے نام اور تصویر کے ساتھ) اور اپنا نیا چینل بنانے کی تصدیق کریں۔
تب آپ کو پیسہ کمانے کے ل your اپنے نئے یوٹیوب چینل پر ویڈیو کو اپ لوڈ کرنا پڑے گا ، آپ YouTube پر رقم کمانے کے ل simply آسانی سے منیٹائز کرسکیں گے ، اب کوئی چینل منیٹائزیشن کے اہل ہونے کے ل، ، اسے درج ذیل تقاضوں کو پورا کرنا پڑے گا:

کم سے کم 1000 صارفین ہوں
پچھلے 12 مہینوں میں کم از کم 4،000 گھنٹے دیکھنے کا وقت رکھیں۔
پریشان نہ ہوں ، یہ کوئی مشکل کام نہیں ہے۔ کچھ ضروری اقدامات موجود ہیں جن کا استعمال اعلی YouTubers پیسہ کمانے کے لئے کامیاب یوٹیوب چینل بنانے کے لئے کر رہے ہیں۔

سب سے پہلے ، صحیح ویڈیو عنوانات کا انتخاب کرنا سب سے اہم ہے۔

ویڈیو عنوانات منتخب کرنے کی کلید جسے آپ کے ہدف کے سامعین دیکھنا چاہیں گے وہ یہ یاد رکھنا ہے کہ آپ کا مصنوع یا خدمت کسی خاص مسئلے کا حل ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کے ہدف کے سامعین کو سمجھنا اور خاص طور پر آپ کا مثالی گاہک بہت ضروری ہے۔ اگر آپ سمجھتے ہیں کہ انہیں کس مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے ، تو آپ اس مسئلے کو حل کرنے میں ان کی مدد کرنے کے لئے ویڈیوز تشکیل دے سکتے ہیں اور اس عمل میں اپنے کاروبار کے بارے میں جان سکتے ہیں۔

یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ہر وہ شخص جو آپ کی ویڈیو دیکھ رہا ہے وہ اپنے فوائد کے ل watching دیکھ رہا ہے آپ کے نہیں۔ اس سے آپ کو دیکھنے والوں کے نقطہ نظر سے کام کرنے میں مدد ملے گی۔

اگر آپ نے اپنے چینل کے ل your اپنے ذہن میں کچھ مخصوص عنوانات (جو آپ کرنا چاہتے ہیں) کا انتخاب کیا ہے ، تو میں ان موضوعات کی مانگ کو درست کرنے کے ل some کچھ اضافی کلیدی الفاظ کی تحقیق کرنے کی سفارش کرتا ہوں۔ آپ کے عنوان کیلئے جتنی مقبولیت اور تلاش کا حجم ہے ، آپ کے ویڈیو میں نامیاتی ٹریفک کا امکان اتنا ہی زیادہ ہے۔

براہ کرم یاد رکھیں ، حوصلہ افزا مشمولات ناظرین کی طرح کی خواہش ہے ، اگر آپ کے کاوش ناگوار نہ ہوں تو آپ کی کاوشیں بیکار ہیں۔

اپنے مشمولات سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے ل you ، آپ کو اپنے ناظرین کا تعی .ن کرنا ہوگا۔ اس قسم کا معیار تخلیق کریں جو ان کے گرد گھومتا ہو۔

دلچسپ مواد ہر وقت آپ کی طرف سے آنا ضروری نہیں ہے۔ ایک وقت آئے گا جب خیالات آپ سے بچ جائیں گے۔ اگر آپ کو مشکل پیش آرہی ہے تو ، آپ یوٹیوب پر ملتے جلتے مقبول ویڈیوز کے تبصرے سیکشن کے ذریعہ اسکرول کرسکتے ہیں۔

یا یوٹیوب پر ملتے جلتے ویڈیوز تلاش کریں ، اوپر کی ویڈیوز دیکھیں۔ ان ویڈیوز کے تبصروں کو ذہن میں رکھیں ، جانیں کہ وہ کیا چاہتے ہیں ، اور آپ جان لیں گے کہ آپ کو کیا پیدا کرنا ہے۔

مرحلہ 2: ویڈیو بنائیں اور تیار کریں

ایک بار جب آپ اپنے یوٹیوب چینل کے لئے کچھ مخصوص عنوانات منتخب کر لیتے ہیں تو ، آپ کو اپنے ویڈیو کے پورے خیال کو مکمل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، منصوبہ بنائیں کہ ویڈیو بننے کے بعد یہ کیسا نظر آئے گا۔ براہ کرم یاد رکھیں ، آپ کا بنیادی مقصد ایک ایسی ویڈیو بنانا ہے جو آپ کے ہدف کے سامعین کے لئے مفید ہو۔ تفریحی اور / یا متاثر کن ویڈیوز بنانا آپ کی دوسری ترجیح ہونی چاہئے۔

آپ کے بننے والے ہر ویڈیو میں تین حصے ہونے چاہئیں:

حصہ 1. ویڈیو کا تعارف (ویڈیو انٹرو)

جتنی جلدی ممکن ہو اپنے ویڈیو میں جس عنوان کا احاطہ کرنے جارہے ہیں اس کا تعارف کروائیں۔ زیادہ تر لوگ جو آپ کی ویڈیو تلاش کرتے اور تلاش کرتے ہیں ان کو اس سے پہلے ہی معلوم نہیں ہوگا کہ آپ کون ہیں۔ وہ آپ کے بارے میں نہیں ، بلکہ موضوع کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں۔ اپنا تعارف مختصر رکھیں اور انہیں بتائیں کہ ویڈیو کے نتائج کیا ہیں۔

حصہ 2. اہم مواد

اپنے منتخب کردہ عنوان سے متعلق اپنی بہترین نصیحتیں بانٹیں۔ اگر آپ بیک وقت تفریح ​​یا متاثر کن ہوسکتے ہیں تو ، بہت اچھا۔ لیکن سب سے بڑھ کر ، عملی مشورے (کسی فلاں!) کا اشتراک کریں جو ایک مخصوص سوال کا جواب دیتا ہے ، آپ کے سامعین کو کسی مسئلے کو حل کرنے میں مدد دیتا ہے ، یا کوئی خاص نتیجہ حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

حصہ 3. اینڈ سکرین (ویڈیو آؤٹرو)

آپ کے ویڈیو کے اختتام پر ، اگر آپ اپنے ناظرین کے آپ کے ویڈیو دیکھنے کے بعد انھیں کھوانا نہیں چاہتے ہیں تو اپنے ناظرین کو کچھ کرنے کی اجازت دیں۔ ان سے آپ کا ویڈیو شیئر کرنے ، اپنے چینل کو سبسکرائب کرنے ، اپنی ویب سائٹ تک رسائی ، کوئی تبصرہ وغیرہ بتانے کے لئے کہیں۔ کسی ناظرین کو بغیر کسی اگلے اقدام کے مت چھوڑیں۔

مرحلہ 3: یوٹیوب کیلئے ویڈیو بنانے کے لئے ایک صحیح سافٹ ویئر منتخب کریں

اب ، وقت آگیا ہے کہ آپ اپنی ویڈیو بنانا شروع کریں۔ بہت سے آن لائن ویڈیو ایڈیٹر موجود ہیں ، لیکن آپ کا اپنا سافٹ ویئر رکھنا بہت اچھا ہوگا لہذا آپ کو اپنی ویڈیو میں اپنی پسند کے مطابق تبدیلی کرنے کی زیادہ آزادی حاصل ہوسکے۔ میں اب تک یوٹیوبر 10 سال ہوں ، میں نے بہت سارے سافٹ ویئر استعمال کیے اور ان کا جائزہ لیا ، لیکن اب میں عام طور پر تمام ترمیم کے ل YouTube یوٹیوب مووی میکر اور ایڈوب کے بعد اثر کو کچھ اعلی درجے کے خصوصی اثرات (شاید ہی کبھی) استعمال کرتا ہوں۔ یوٹیوب مووی میکر ایک انوکھا ویڈیو / آڈیو ایڈیٹنگ سافٹ ویئر ہے جو خاص طور پر یوٹیوب کے لئے بنایا گیا ہے ، صارف دوست خصوصیات مہیا کرتا ہے ، اس کے ساتھ آپ کو یوٹیوب کے لئے ویڈیوز میں ترمیم کے ل professional کسی پیشہ ورانہ معلومات کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

براہ کرم یاد رکھیں ، ہر یوٹیوب ویڈیو میں آڈیو اور ایک ویڈیو کا جز دونوں ہونا چاہئے۔ لہذا ، اصل میں دو قسم کی تدوین موجود ہیں جن کی ضرورت ہے

ویڈیو میں ترمیم – آپ کے ناظرین کے نظریہ کو بہتر بنائیں اس مرحلے میں ، آپ کو اپنے ماخذ کی ویڈیو فوٹیج میں ترمیم کرنے کی ضرورت ہے ، آپ ناپسندیدہ مواد کو ہٹانے ، ویڈیو کی تصویر کو ٹرم کرنے ، ٹیکسٹ شامل کرنے ، سب ٹائٹل شامل کرنے ، گرافکس شامل کرنے ، رنگ ایڈجسٹ کرنے جیسے کام کریں گے۔

آڈیو ترمیم – آپ کے ناظرین کی سننے کو بہتر بنائیں۔ آپ کے ویڈیوز کی آڈیو کوالٹی کو ہلکے سے نہیں لیا جانا چاہئے۔ ناقص آڈیو کوالٹی واقعی کسی کے دیکھنے کے تجربے سے باز آتی ہے۔ اس قدم میں ، آپ حیرت انگیز پس منظر کی موسیقی شامل کرنا ، آڈیو پچ تبدیل کرنا ، دھندلا / باہر ہونا ، وغیرہ جیسے کام کریں گے۔

ایک بار جب آپ اپنی ویڈیو بنانا مکمل کر لیتے ہیں تو ، اپنے ویڈیو کو YouTube مووی میکر میں ایک MP4 ویڈیو فائل کے طور پر محفوظ کریں ، اور اپنے اہم کلیدی الفاظ کو فائل کے نام میں شامل کریں۔ اس سے آپ کے اہم مطلوبہ الفاظ کی تلاش کے نتائج میں آپ کے ویڈیو کی درجہ بندی میں مدد مل سکتی ہے۔

یوٹیوب پر ویڈیو شائع کریں

اب ، آپ کا ویڈیو اشاعت کے لئے تیار ہے ، وقت آگیا ہے کہ آپ اسے اپنے یوٹیوب چینل پر اپ لوڈ کریں۔ لیکن جب آپ YouTube پر اپنا ویڈیو اپ لوڈ کرتے ہیں تو آپ کو درج ذیل مراحل کو مکمل کرنا ہوگا۔

ویڈیو کا عنوان شامل کریں – اپنے ویڈیو کو ایک ایسا زبردستی عنوان دیں جس میں مرکزی کلیدی لفظ شامل ہو جو آپ نے اپنے ویڈیو کے لئے منتخب کیا ہے۔ اپنے عنوان کو 70 حرف یا اس سے کم رکھنے کی کوشش کریں (زیادہ تر تلاش کے نتائج میں کچھ بھی چھوٹا ہوجائے گا)۔

ویڈیو کی تفصیل شامل کریں – آپ کی ویڈیو کی تفصیل آپ کے ویڈیو کے نیچے ظاہر ہوگی۔ YouTube کے پاس فی الحال ویڈیو کی وضاحت پر 5،000 کردار کی حد ہے ، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو تمام 5،000 حروف کو استعمال کرنا چاہئے۔ آپ کے ویڈیو میں موجود مواد کی وضاحت کرنے کے ل I میں ایک مختصر پیراگراف (100-300 الفاظ) لکھنے کی تجویز کرتا ہوں۔ مخصوص سی ٹی اے ، اپنی ویب سائٹ کے لنکس ، اضافی وسائل ، اپنے سوشل میڈیا پروفائلز وغیرہ کو شامل کرنے کے ل your اپنے تفصیل والے حصے میں باقی دستیاب جگہ کا استعمال کریں۔

ویڈیو ٹیگ شامل کریں – آپ کے ویڈیو ٹیگز میں آپ کے ویڈیو میں مخصوص مطلوبہ الفاظ شامل کرنے کے ل (مناسب جگہ (جیسے آپ نے اپنے ویڈیو موضوع پر تحقیق کرتے وقت شناخت کی تھی) ہے۔ ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ کے ویڈیو ٹیگز میں کم از کم 5-10 ملتے جلتے الفاظ کو شامل کریں۔

کسٹم تھم نیل / سرور اپ لوڈ کریں – آپ کا ویڈیو تھمب نیل وہ تصویر ہے جسے لوگ آپ کے ویڈیو دیکھنے کے لئے کلک کرنے سے پہلے دیکھتے ہیں۔ ایک بہت ہی پرکشش تھمب نیل ، کچھ متن کے ساتھ جو ویڈیو کی وضاحت کرنے میں مدد کرتا ہے ، ممکنہ ناظرین کو آپ کے ویڈیو پر کلک کرنے پر آمادہ کرسکتا ہے۔ اگر آپ اپنے ویڈیو کے لئے کسٹم تھمب نیل اپلوڈ نہیں کرتے ہیں تو ، یوٹیوب آپ کو بے ترتیب اسکرین شاٹس کے 3 انتخاب فراہم کرتا ہے ، جو زیادہ تر وقت میں چاپلوسی نہیں کرتے ہیں۔

ایک بار جب یہ اقدامات مکمل ہوجائیں تو ، آگے بڑھیں اور دنیا کو دیکھنے کیلئے اپنے ویڈیو کو پبلک پر رکھیں۔

مزید ملاحظات کے ل YouTube یوٹیوب ویڈیو کو فروغ دیں

آپ کے ویڈیوز کا مقصد اپنے مطلوبہ الفاظ / عنوانات کے لئے تلاش کے نتائج کی درجہ بندی کرکے نامیاتی ٹریفک کو راغب کرنا ہے۔ اپنے ویڈیوز کو طویل مدتی بنیادوں پر مستقل طور پر نئے ناظرین کو راغب کرنے کا بہترین موقع فراہم کرنے کے ل published ، آپ کے ویڈیوز شائع ہوتے ہی ان کی تشہیر سے انھیں ابتدائی فروغ میں مدد ملتی ہے ، جو یوٹیوب کو مسابقت کرنے والے ویڈیوز سے کہیں زیادہ آپ کے ویڈیو کی درجہ بندی کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ لہذا آپ کو اپنے نیٹ ورک ، اپنی ویب سائٹ ، بلاگ ، فیس بک ، ٹویٹر ، انسٹاگرام ، پنٹیرسٹ ، وغیرہ پر اپنے ویڈیو کو شیئر کرنے کی ضرورت ہے۔

تعارف کریں اور سوچیں کہ آپ واقعتا others دوسروں کی ویڈیوز کیوں دیکھتے ہیں اور دوسروں کے چینلز کو سبسکرائب کرتے ہیں ، انوکھا اور پرکشش ویڈیو مواد شائع کرتے رہتے ہیں ، تلاش کے مقام پر اعلی ویڈیوز کا مقابلہ کرنے کا ہدف طے کرتے ہیں ، آپ کے پاس پیسہ کمانے کے لئے ایک کامیاب یوٹیوب چینل ہوگا۔

Leave a Reply